Individuální konzultace
Vyberte si z následujících balíčků
Finišujete po několika měsících projekt a právě se chystáte odeslat tiskovou zprávu na desítky adres?
Máte firmu, kterou jste zkoušeli propagovat v médiích, ale všude vám řekli, ať si koupíte inzertní plochu?
Najali jste si PR profesionála, platíte měsíční paušál, ale máte pocit, že za "hodně peněz je málo muziky"? Zpracuji pro vás PR audit, a doporučím možnosti zlepšení.
Zajímá vás, jak vaše firma či instituce působí na novináře? Co ho zaujme, ale také to, co ho spolehlivě odradí? Zpracuji pro vás novinářskou analýzu.
Pojďme se sejít online, ať probereme efektivní prezentaci v médiích.
Vyberte si z následujících balíčků:
Balíček č. 1 - PR audit

Propagaci pro Vás zajišťuje PR profesionál. Spolupráce trvá již několik měsíců, platíte nemalý měsíční paušál, ale máte pocit, že o vás vyšlo jen pár článků? V čem je tedy pomyslný "zakopaný pes"? Podobně jako Sherlock i já ráda luštím záhady. Ráda vám s touto záhadou pomůžu, ať neplatíte desítky tisíc za pár zmínek v médiích.
Co spolu probereme?
- Jaké podklady jste dali PR profesionálovi?
- Jaká témata nabízí médiím?
- Opravdu jim prezentuje dostatečně široké spektrum témat? Nebo se zaměřuje jen na jedno téma, které propaguje stále dokola?
- Proč je důležitá kvalita mediálních výstupů (nikoliv kvantita)?
- A co je kvalitní mediální výstup?
- Cena konzultace - dle individuálních požadavků klienta
Balíček č. 2 - Novinářská analýza
Mám 20+ let zkušeností z celostátních médií. Díky tomu vím, jak si novináři vybírají témata, která budou zpracovávat. Co je zaujme, ale také co je spolehlivě odradí?.

Co bude obsahovat novinářská analýza?
- vysvětlím, jak vaše propagační materiály (tisková zpráva, web) působí na média
- navrhnu konkrétní změny, jak materiály zlepšit
- dozvíte se, jak rozhodně nemá vypadat email pro novináře
- co naopak poslat, abyste novináře zaujali
- proč jsou důležité fotografie, které zasíláte
- jak se připravit na rozhovor s novinářem
- jak má probíhat autorizace rozhovoru / článku
Každou novinářskou analýzu zpracovávám na míru pro klienta. Může probíhat formou individuální konzultace, ale také formou workshopu pro pracovníky vaší firmy či instituce. Podle vašich požadavků zpracuji cenovou nabídku.
Balíček č. 3 - Pořád v tom plavete? Naberte správný směr!
Snažíte se dohledat přímé kontakty na novináře, ale stále se nedaří? Konečně jste kontakty sehnali! Pošlete jim tiskovou zprávu, ale nikdo nebo téměř nikdo nereagoval? Naučím vás, jak připravit téma, které novináře zaujme!

Co spolu na konzultaci probereme?
- Jaké podklady byste měli mít nachystané, když chcete novináře oslovit
- Proč je důležitá fotodokumentace vašich aktivit?
- Vysvětlím vám, jak by měl vypadat email, který zašlete novináři
- Jak se připravit na rozhovor s novinářem
- Jak postupovat při autorizaci (úprava faktických nepřesností v textu)
Konzultace 60 minut: 3 500 Kč / 1 klient
Máte zájem o individuální konzultaci? Nebo vám víc vyhovuje konzultace
pro celý tým? Potřebujete konzultaci mimo Prahu? Sháníte netradiční dárek?
Obchodní podmínky
- Platba: nejpozději 48 hodin před konzultací na účet: 1186910073/0800.
- Rušení konzultace: Pokud bych z vážných rodinných či zdravotních důvodů musela zrušit naši konzultaci, pak vám nabídnu náhradní termín, který vám bude vyhovovat. Dám vám vědět nejpozději 24 hodin před konzultací. Pokud si u mě koupíte balíček služeb, já se zavazuji k tomu, že si na vás vyhradím dostatečné množství času. To ovlivňuje množství klientů, které mohu přijmout. A proto nenabízím vrácení peněz.
- Storno podmínky: Pokud zrušíte schůzku / Skype telefonát 48 hodin před termínem, pak si strhnu
50 % z ceny konzultace. Pokud zrušíte schůzku / Skype telefonát 24 hodin před termínem, pak si strhnu 100 % z ceny konzultace.