Propagace vašeho regionu
Nalákejte nové návštěvníky do vašeho regionu
Pro propagaci vašeho regionu vám ráda připravím několikadenní press trip. Buď navštívím vaši destinaci osobně, nebo pro vás najdu nejlepší novináře z českých médií, informuji je o vaší lokalitě a spojím vás s nimi, abyste je mohli pozvat na press trip s cílem, aby o vaší destinaci napsali.
Moje cestovatelské články pravidelně publikují celostátní lifestylové deníky a časopisy. Mé texty vždy obsahují doporučení na zajímavá místa ve vašem regionu jakými jsou nejen muzea a galerie, ale také skryté perly, jako oblíbené místní oblasti prodeje pouličního jídla nebo oblíbené lokální kavárny.
Článkem ale propagace vašeho regionu nemusí končit. Mám dlouholeté zkušenosti s organizováním přednášek pro širokou veřejnost, diskuzních pořadů a výstav v Česku i v zahraničí. Díky tomu vám mohu zpracovat návrh a zajistit organizaci kulturních akcí, kde se bude prezentovat vaše destinace. Zde najdete podrobnější informace, jak může spolupráce vypadat.
Dlouhodobě spolupracuji s místními oficiálními turistickými organizacemi, jako jsou VisitFrankfurt, VisitStockholm, VisitWeimar, Lodžská turistická kancelář, VisitAarhus a další. Jsem také mediální poradkyní regionálních kanceláří CzechTourism. Ráda vám pomohu s propagací vašeho města!
Vyberte si balíček služeb,který nejlépe vyhovuje vašim potřebám
Základní balíček
- Návrh programu press tripu (pro mne)
- Výzkum / terénní průzkum vašeho regionu
- Návštěva místních atrakcí
- Napíšu článek o vaší destinaci pro celostátní média. Moje články o cestování vypadají takto
Rozšířený balíček
- Návrh programu press tripu (pro mne)
- Výzkum / terénní průzkum vašeho regionu
- Návštěva místních atrakcí
- Napíšu článek o vaší destinaci pro celostátní média. Moje články o cestování vypadají takto
- Navrhnu program press tripu (pro přední české novináře)
- Propojím vás s předními českými novináři, kterým doporučím konkrétní témata z vaší destinace
Propagace v celostátních médiích
- Výzkum / terénní průzkum vašeho regionu
- Návrh programu press tripu (pro přední české novináře)
- Příprava podkladů pro jednotlivé novináře, kteří k vám přijedou na reportáž / rozhovory
- Návštěva předních českých novinářů ve vašem regionu
- Komunikace s novináři před - v průběhu press tripu - po press tripu o jejich individuálních potřebách
Pro destinační agentury a zástupce místních institucí jsem připravila specializovaný workshop, zaměřený na propojení médií a cestovního ruchu
Jaký je postup při press tripu
a co se od vás očekává
Před press tripem
Nejdříve se ponořím do vyhledávání nabídky vašeho regionu a sestavím seznam míst a událostí, které by mohly být zajímavé pro celostátní média.
Zjistím témata o vašem regionu
a prozkoumám, jak ho vnímají turisté. Mohli bychom nabídnout jiný úhel pohledu a nové důvody k návštěvě?
Následně připravím návrh propagace vašeho regionu a dohodneme se na nejvhodnějších celostátních médiích, kde by měla být vaše propagace zveřejněna. Obecně píši články o rozsahu 2-4 stran pro různé druhy novin, časopisů nebo online médií se zaměřením na cestování, životní styl, děti, vědu, umění, řemesla nebo historii.
Během pres tripu
Na základě dohodnutého harmonogramu a vašich preferencí cílové skupiny mohu:
- navštívit místní kulturní památky, muzea, galerie nebo umělecké čtvrti,
- ochutnat místní a zdravé potraviny,
- udělat rozhovory s místními umělci, designéry nebo jinými důležitými lidmi,
- zjistit příležitosti pro děti a rodiny,
- objevit romantická místa pro páry,
- a mnoho dalšího.
Po press tripu
Dám dohromady všechny své poznámky:
- jak strávit prodloužený víkend ve vašem regionu,
- doporučení, co vidět,
- rozhovory s místními obyvateli,
- kam zajít na oběd,
- kterou výstavu nebo festival stojí za to navštívit,
- jak mohou páry trávit svůj čas ve vašem regionu,
- jaké jsou místní možnosti pro rodiny s dětmi.
Na základě předchozího rozhovoru s novináři z celostátních médií připravím článek na propagaci vašeho regionu a postarám se o to, aby vyšel v co nejkratší době.
Po návratu z press tripu není ale konec, následně probíhá další analýza k propojení partnerských regionů, které mají podobnou historii, průmysl nebo jiný společný zájem.
Není to jen o jednom článku nebo proškolení, ale je to běh na delší trať, kdy se vám snažím nabídnout komplexní obraz a možnosti pokračování spolupráce s dalšími regiony - ať už se jedná o návazné přednášky, propojení partnerských institucí nebo třeba školní zájezdy.
Článkem v novinách či časopise to ale nekončí!
Investice ze strany vaší instituce
Všechny investice ze strany vaší instituce jsou dohodnuty předem a jsou přizpůsobeny vašemu rozpočtu:
- Cestovní náklady
- Ubytování
- Stravování
- Vstupy do místních památek
- Ostatní