Tipy 

Tahle situace se opakuje hodně často a - i když se snažím stále dokola vysvětlovat - stejně je to na houby a já mám pocit, že to nebere konce. O co jde? O načasování, kdy posíláte informace novinářům. A taky o to, jak ty podklady vypadají, protože to je leckdy největší problém: že něco chcete propagovat, ale nemáte podklady v...

Zajímavý úkaz: chcete napsat o knize / filmu / výstavě. Chcete udělat té akci reklamu na několik tiskových stran a jediné, co potřebujete je domluvit si rozhovor s autorem. A nakonec všechno ztroskotá na tom, že ten dotyčný nemá čas přijet na rozhovor.

Máte příběh. Máte hodně zajímavý příběh. Víte spoustu podrobností, protože se tím zabýváte roky. A říkáte si, že tohle přeci novináře musí zajímat! Jenže pak nastane bod zlomu. Ten novinář po vás něco chce. Je to zvláštní, ale chce podklady. Co těm novinářům asi běží v mozku?
Zkusme modelový případ. Příběh je následující: Před týdnem jste otevřeli...

Asi už víte, že mám strašně ráda "fotečky". Každý týden se snažím se přemluvit organizátory kulturních akcí, aby byli svolní k propagaci té akce a věřte mi, že každý týden je to zase další překvapení.

Nedávno se mi zadařil zase další duet. Během jednoho dne dvě stejné reakce od dvou různých lidí.