Tipy 

Máte příběh. Máte hodně zajímavý příběh. Víte spoustu podrobností, protože se tím zabýváte roky. A říkáte si, že tohle přeci novináře musí zajímat! Jenže pak nastane bod zlomu. Ten novinář po vás něco chce. Je to zvláštní, ale chce podklady. Co těm novinářům asi běží v mozku?
Zkusme modelový případ. Příběh je následující: Před týdnem jste otevřeli...

Zajímavý úkaz: chcete napsat o knize / filmu / výstavě. Chcete udělat té akci reklamu na několik tiskových stran a jediné, co potřebujete je domluvit si rozhovor s autorem. A nakonec všechno ztroskotá na tom, že ten dotyčný nemá čas přijet na rozhovor.

Asi už víte, že mám strašně ráda "fotečky". Každý týden se snažím se přemluvit organizátory kulturních akcí, aby byli svolní k propagaci té akce a věřte mi, že každý týden je to zase další překvapení.

Nedávno se mi zadařil zase další duet. Během jednoho dne dvě stejné reakce od dvou různých lidí.

Tahle situace se opakuje hodně často a - i když se snažím stále dokola vysvětlovat - stejně je to na houby a já mám pocit, že to nebere konce. O co jde? O načasování, kdy posíláte informace novinářům. A taky o to, jak ty podklady vypadají, protože to je leckdy největší problém: že něco chcete propagovat, ale nemáte podklady v...